Home - Vraag en antwoord

Vraag en antwoord

Hieronder vindt u de meest gestelde vragen met antwoorden.

Staat uw vraag hier niet tussen, neem dan contact op via het contactformulier.
 
 
Algemeen:
Waar staat het webwinkel keurmerk van Karperrigs?
U kunt ons keurmerk van Webwinkelkeur hier vinden.

Wat houd het keurmerk in?
- De identiteit van de webwinkel is gecontroleerd.
- De webwinkel voldoet aan de gedragscode van Webwinkelkeur.
- De webwinkel voldoet aan de belangrijkste Nederlandse wetgeving.
- Consumenten kunnen bij WebwinkelKeur terecht voor geschilbemiddeling.
Meer informatie kunt u hier vinden.

Wat zijn de bedrijfsgegevens van Karperrigs?
Alle bedrijfsgegevens kunt u vinden in onze algemene voorwaarden.

Zijn alle producten op voorraad?
Alle producten die online staan kunnen direct voor u gemaakt worden. Mocht een product tijdelijk niet leverbaar zijn dan wordt dit product niet meer getoond op de website.
 
 
Bestellen:
Ik kan niet bestellen?
Het is mogelijk dat er fouten ontstaan bij de weergave of het gebruik van de website. Voor meer informatie kunt u contact met ons opnemen.
 
Mijn winkelwagen werkt niet of is ineens leeg?
De winkelwagen maakt gebruik van cookies, wanneer u cookies weigert of na elke sessie automatisch verwijderd kunnen er problemen ontstaan. Controleer hiervoor de cookie instellingen in de door u gebruikte browser.
 
 
Betalen:
Waarom lukt het niet om met IDeal te betalen?
Betalen met iDeal kan soms fout gaan, probeer het later nog eens of kies een ander betaalmiddel. Herhaald de storing zich dan kunt u contact met ons opnemen.
 
Welke betaal mogelijkheden zijn er?
U kunt betalen met iDeal, het bedrag zelf Overboeken, Afterpay, Paypal, Creditcard of betalen bij ontvangst met behulp van een rembours zending. Meer informatie vindt u op deze pagina. 
 
 
Verzending:
Aan welke landen leveren jullie?
Wij leveren onze producten in Nederland, België en Luxemburg

Binnen hoeveel dagen worden de producten geleverd?
De meeste bestellingen worden op werkdagen binnen 24 tot 48 uur geleverd. Mocht het langer duren doordat u een grote of specifieke order heeft dan zullen wij contact met u opnemen.
 
Hoe wordt mijn bestelling verzonden?
Alle bestellingen die door de brievenbus kunnen worden met brievenbuspost verzonden, grotere bestellingen worden aangetekend verzonden met PostNL.
 
Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?
Als uw bestelling is verzonden wordt u hiervan op de hoogte gesteld op het door u opgegeven email adres. 
 
Wat zijn de verzendkosten?
De verzending is gratis voor bestellingen groter dan 25,00 euro, anders kost dit slechts 1,95 euro.
 
 
Retouren:
Hoe lang geldt het herroepingsrecht?
Nadat de bestelling is afgeleverd kunt u gedurende 14 dagen de bestelling zonder opgave van reden ontbinden.
 
Wat is de retour procedure?
Alle retouren dienen te worden gemeld via onze retourpagina, hier kunt u ook de gehele procedure vinden.

 
Klachten en geschillen:
Wat is de procedure voor klachten?
Klachten dienen binnen 7 dagen, na ontvangst van de levering schriftelijk te worden ingediend bij Karperrigs. Wanneer de klacht gegrond is zal Karperrigs de geleverde producten kosteloos vervangen of de kosten van het product terugbetalen aan de klant.

Wat is de procedure voor geschillen?
Wanneer een klacht niet in onderling overleg met Karperrigs kan worden opgelost ontstaat een geschil. De consument kan dan aanspraak maken op gratis bemiddeling door Stichting WebwinkelKeur, dit kan door het geschil te melden via www.webwinkelkeur.nl. Een klacht of geschil kan ook gemeld worden aan het Europees ODR platform van de Europese Commissie, zie http://ec.europa.eu/odr voor meer informatie.
 
 
 

Aanmelden nieuwsbrief

Voor nieuwe karper onderlijnen en tijdelijke acties.




Aanmelden

Waarom uw karper onderlijnen kopen bij Karperrigs

Karper onderlijnen kopen bij Karperrigs

Karperrigs.nl maakt gebruikt van cookies, meer informatie vindt u in onze privacy policy.